Повернення товару

Компанія Орто-Лайн завжди цінує своїх клієнтів. Купуючи товар у нас, Ви можете бути впевнені, що купили якісний і перевірений товар.

Якщо у вас виникла потреба його повернути, то посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий самий:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам.
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, в своїй оригінальній упаковці, з заводським маркуванням, і супроводжуючими документами.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:  

  1. купити будь-який інший товар,  
  2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,  
  3. поміняти товар на такий самий при першому ж його надходженні у продаж.

На жаль, ми не зможемо Вам обміняти товар, якщо:

  • він відноситься до категорії товарів: сангігієна, панчішно-шкарпеткові вироби, корсетні вироби, парфумерно-косметичні товари, масажні щітки, білизна постільна, білизна натільна, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, який підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.

В разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин. Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотню відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.

Повернути товар можна такими способами:

  • при самовивозі товару

    - повернути товар слід безпосередньо в тому ж роздрібному салоні, де товар був куплений;
  • при кур'єрській доставці товару

    - запакуйте товар в оригінальну упаковку (товар необхідно повертати в повній комплектації) і відправте його разом з заповненою "Заявою на повернення товару" (потрібно її завантажити нижче та заповнити) у найближчому відділенні "Нова Пошта" за адресою: Київ, "Нова Пошта" відділення №2 "Ортомед Холдинг" на ім'я Костюк Сергій (тел: (067) 464-17-49).

Особливості обміну і повернення товарів Медтехніки :

товари, у яких заповнений гарантійний талон, підлягають обміну або поверненню ВИКЛЮЧНО після позначки сервісного центру в гарантійному талоні (висновок сервісного центру).

Заява на повернення товару