Гарантії
Зміст:
Гарантія якості
Компанія Орто-Лайн завжди цінує своїх клієнтів. Купуючи товар у нас, Ви можете бути впевнені, що купили якісний і перевірений товар.
Ми прагнемо до того, щоб кожна Ваша покупка і відвідування наших ортопедичних салонів були не тільки результативними, але і максимально комфортними.Саме тому ми пропонуємо виключно якісну продукцію з максимально широким асортиментом.
Пропонуємо Вам тільки істинно перевірені вироби, відповідні самим суворим міжнародним і європейським стандартам якості, так як тісно співпрацюємо зі світовими виробниками з Німеччини, Польщі, США, Сербії, Тайвані, України та ін.Всі товари виробляються за сучасними технологіями і також відповідають вимогам українського законодавства.
Гарантія поширюється на всю, представлену в нашій мережі, продукцію (від 3-х місяців до 5 років).
Умови повернення
Якщо у вас виникла потреба його повернути, зробити Ви можете це за попередньою домовленістю з менеджером за номерами телефонів: (044) 360-38-58, (095) 700-44-63, (067) 310-73-00 , (093) 170-12-03 і посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
- якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам.
- не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
1.купити будь-який інший товар,
2.отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
3.поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.
При поверненні має бути збережено:
- повна комплектація товару;
- цілісність всіх компонентів упаковки;
- товарний вигляд виробів;
- чек;
- гарантійний талон (якщо передбачений);
На жаль, ми не зможемо Вам обміняти товар, якщо:
- він відноситься до категорії товарів сангигиени, панчішно-шкарпеткові вироби, корсетні вироби, парфумерно-косметичні товари, масажні щітки, білизна натільна, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. д.).
• товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
• з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
• при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
• відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотний відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
У разі, коли причиною повернення або заміни стало неналежне якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе інтернет-магазин.