- Ответ Орто-Лайн:
Уважаемые клиенты! Обращаем Ваше внимание, что в связи с переходом на зимнее время, с 1 ноября меняется график работы салонов.
info@orto-line.com.ua
(095) 700-44-63
(067) 310-73-00
(067) 000-23-35
(068) 446-18-07
Пн-Пт: 9:00-18:00
Сб: 10:00-17:00
Магазин повернув гроші за товар та доставку. На жаль постачальник, зі слів оператора, не має в наявності товар, який замовляли по фото(
- Преимущества
- Швидка комунікація магазину
- Недостатки
- Прийшов товар взагалі інший, змушені були повернути, неспівпадіння фото на сайті та реального;((
- Ответ Орто-Лайн:
- Маріанна, дякуємо Вам за відгук і терпіння. Нажаль так, таке іноді зустрічається. Але мі сподіваємось, що дана ситуація не залишила у Вас негативного впливу)
Нормальне співвідношення ціна/якість. Одне побажання виробнику-потрібно подовжити липучку, яка фіксує шину на долоні, сантиметрів на 5-ть. Вона закоротка, її незручно фіксувати. Відповідно, фіксується внатяг і створює непотрібний (досить неприємний) тиск на долоню у місці, де це не потрібно. Кисть добре фіксують перших дві стяжки, третя виконує чисто доповнюючу функцію.
Не найдены элементы по данным критериям поиска
Не найдены элементы по данным критериям поиска
Не найдены элементы по данным критериям поиска
грн – грн
© 2004 - 2024 Орто-Лайн.